ZKC’19 A1-Invicta/Frigro/Harkema A1

Op zaterdag 15 december wisten we dat er een zware pot op ons te wachten stond, dus er was geen beter moment dan op deze dag te beginnen met een teamuitje. We verzamelden om 12:00 uur bij de korf en hadden geen idee wat ons te wachten stond. Helaas konden Mark en Melissa zelf niet mee. We kregen te horen dat we helemaal naar Drouwenerveen moesten om het Expeditie Robinson spel te gaan spelen.

We werden in twee teams ingedeeld die het tegen elkaar gingen opnemen. De opdrachten waren uitdagend en heel verschillend. Het kwam zowel op kracht als op het betere denkwerk aan. De teams deden niet voor elkaar onder en team geel trok met een minimaal verschil aan het langste eind.

Toen snel terug naar Zuidwolde om warm te worden en gezellig samen te gaan eten. We begonnen met het voorgerecht van Lars, Leon en Eva (Nacho’s met van alles) dat er goed inging. Door naar het hoofdgerecht van Naomi, Ivar, Brun en Aniek waarbij we zelf mini pizza’s hebben gebakken. Als toetje kregen we van Susan, Hylke en Daniël heerlijke stukjes appeltaart en Margriet die was voor deze avond onze serveerster. We konden met een goed gevulde bodem aan deze wedstrijd beginnen.

Over de wedstrijd zelf valt niet zoveel te vertellen. De eerste 7 minuten van de wedstrijd liepen goed, maar vanaf dat moment ging Harkema echt draaien en kwamen we er niet meer aan te pas. Voor de eindstand kijk even op de KNKV app, want daar praten wij liever niet over. Ondanks dit verlies hebben we een hele leuke dag gehad. Volgend jaar gaan we er weer met volle moed tegenaan!