Hallo allemaal,

Zaterdag hebben we met 7–9 gewonnen van Roreko D1. Het was een leuke wedstrijd en het ging aardig gelijk op.

Indy was er niet, dus iedereen moest een hele wedstrijd spelen. Carlien had niet zo’n goede start, want ze was eerst de shirtjes vergeten en toen ook nog haar schoenen. Toen haar moeder de schoenen had gebracht konden we beginnen. Het was mooi weer. Het gras was in het begin nat en daarna gelukkig droog.

In de rust was het 5–5, maar de tegenstanders zeiden dat zij voorstonden en probeerden de scheids over te halen. De scheids was goed en zei dat dat niet waar was. De vakken waren: Dyanne, Carlien, Ilan en Marit en Anouk, Carlijn, Cillia en Koen. In de eerste helft waren zij beter en in de tweede helft speelden wij beter. De doelpunten zijn gemaakt door: Carlijn (4), Dyanne (1), Anouk (1) en Koen (3). Als we volgende week winnen van Lintjo D1 worden we nog tweedes. We moeten thuis, jullie komen toch ook kijken?

Groetjes van de D1