Op zaterdag 22 september 2018 stond de wedstrijd tegen ASVD A2 op de planning. In de eerste helft begonnen Eva, Estelle, Daniël en Brûn in de aanval. In de verdediging begonnen Naomi, Aniek, Leon en Ivar.

Voor we de wedstrijd in gingen kregen we een goede motiverende bespreking van Melissa en Mark. De eerste minuten van de wedstrijd verliepen stroef. We kwamen gauw op een 0-1 achterstand. Na ongeveer een kwartier van de wedstrijd stonden het 1-1 gelijk. Er waren veel kansen voor beide teams alleen wou de bal nog niet in de korf vallen. Even later kon ZKC de korf goed vinden en zo stonden we met 3-1 voor door goals van Aniek en Daniël. Helaas, kwam ASVD terug en stond het al gauw 3-4. Met deze stand gingen we de rust in.

Vol goede moed gingen we de tweede helft van de wedstrijd in. ASVD begon sterk aan de tweede helft. Ze scoorden al gauw 2 doelpunten, waardoor het 4-6 stond. Hierna werd een strafworp gecreëerd en maakte Leon de 5-6. Na verschillende goals van Brûn en Daniël stond het 7-7 gelijk en verliep de wedstrijd verder naar 8-8.  De laatste paar minuten kon ASVD tot veel kansen komen. ZKC liep hierdoor achter de feiten aan. De wedstrijd eindigde in een 9-10. Jammer dat we hier geen punten hebben weten binnen te slepen, dat hadden we wel verdiend.