Afgelopen zaterdag speelde ZKC tegen SCO A1. We gingen de wedstrijd in zonder verwachtingen, want we hadden nog nooit tegen hun gespeeld. We begonnen de wedstrijd met in de aanval Shania, Serena, Leonie en Marije en in de verdediging Linda, Iris, Shania en Luna. Wissel zaten Myla en Hannah, die wisselde af met Luna en speelden allemaal 20 min. Al snel werd er gescoord en stond het 1-0 voor ons, door een afstandsschot van Shania. Toen kregen we 2 afstandschoten tegen. Toen ging het gelijk op tot aan de rust en gingen de rust in met 5-5. De verdediging in de eerste helft ging goed, één vak liep moeizamer, want de verdediging was erg op de ballijn gericht. Na de rust kregen we er gelijk 4 tegen. Linda maakte toen een doorloopbal en het werd 6-9. Het tempo zakte en we konden het niet meer gelijk maken, we eindigden de wedstrijd met 7-10.

Doelpunten: Shania(3x), Linda(2x), Serena(1x) en Luna(1x)
Gemaakt door Iris