De eerste wedstrijd van de nieuwe competitie. De eerste paar punten waren makkelijk te behalen voor SIOS, hierdoor stond ZKC al snel 1-4 achter. Leon wist de 2-4 te maken en hierdoor kwamen er toch nog een paar hele goeie aanvallen en dit bracht de stand tot 5-4 voor ZKC. Daniël scoorde er nog 2 afstandsschoten bij. In de rust stond ZKC voor met 7-5. Na de pauze verliep de wedstrijd stroef bij ZKC. De aanvallen gingen minder, er werden veel foute ballen gegooid en bijna niet meer gescoord. Toch was de verdediging van ZKC goed bezig. SIOS scoorde een paar afstandsschoten en hiermee kwamen ze op voorsprong. Lars kwam erin voor Daniël en Estelle voor Aniek. Door een overtreding van SIOS, scoorde Yvar een vrije bal, aangegeven door Estelle. In de gehele wedstrijd werd er veel fysiek contact gezocht tussen de spelers. Uiteindelijk had ZKC de eerste wedstrijd verloren met 9-13.