Het was matchday en ZKC had hard getraind voor deze belangrijke wedstrijd. ZKC begon zelfverzekerd aan de wedstrijd zonder Eva en Noami die op vakantie waren en er dus niet bij konden zijn.

ZKC was scherp en kwam met 4-1 voor door doelpunten van Nadine en Hessel. ZKC bleef scoren en zetten de uitslag op 9-5 neer. Rood-Wit lieten zich niet zomaar verslaan en begonnen ook te scoren. Ruststand 12-9.

ZKC begon geconcentreerd aan te 2de helft en maakten de 14-10. Toen ZKC de 18-13 maakten wist Rood-Wit het wel, ze zouden niet meer gaan winnen. Dat bleek ook niet het geval en ZKC won de belangrijke wedstrijd met 22-18.

Zo blijft de A1 op de eerste plek staan en kunnen ze de volgende wedstrijd strijden om het kampioenschap.