Op zaterdag 21 april moest de A1 uit Zuidwolde tegen Dindoa A2. Met heel lekker weer en aardig wat supporters erbij begonnen wij goed aan de wedstrijd, wij kregen namelijk al gauw 2 strafworpen mee die er in werden gelegd door Brun die dit keer gelukkig wel genoeg had gegeten.

De scheidsrechter lette erg op fysiek contact, daardoor scoorde Hessel door middel van een vrije bal en een strafworp de volgende 2 doelpunten waardoor het al vrij vlot 4-0 stond. Na enige tijd stond het 8-6, waarvan er 10 uit vrije ballen en strafworpen kwamen. Vervolgens gooiden Suzan en Naomi er allebei een afstandsschot in waardoor het verschil weer 4 doelpunten was, deze voorsprong gaven wij dan ook eigenlijk niet meer uit handen. Aan allebei de kanten werd er nog gescoord zo legde Daniël er nog 2 in, Susan nog 1 en Elske die er net in was gezet ook nog 2 waardoor de stand uitliep tot 16-10.

Hier was de wedstrijd in principe al gespeeld, maar we bleven wel doorgaan zo liep het dan ook uit naar 20-12 voorsprong. Op het allerlaatste moment kregen wij nog een afstandsschot tegen en daarna floot de scheidsrechter de wedstrijd af dus was de stand 20-13, wat betekend dat  de punten naar de Zuidwoldigers gingen en daarom nog op de 1e plek staan!