Zaterdag 10 maart speelde de kampioensploeg van Remko en Nick haar laatste wedstrijd in de zaal. Op bezoek bij Rood-Wit in Wezep wilde de ploeg zich een waardig kampioen tonen, Rood-Wit toonde echter goede weerstand.

In de aanval begonnen Daniël, Tom, Eva en Elske. Aan de andere kant van het veld startten Hessel, Leon, Suzan en Nadine. De eerste verdediging kon een 2-0 achterstand helaas niet voorkomen. Pas bij een 4-0 stand kwam ook aan Zuidwoldiger zijde een score op het bord: 4-1.

Een achterstand van 4 doelpunten werd kort daarna weggewerkt door doelpunten van achtereenvolgens Hessel (2 maal), Elske, Tom en Leon. Vooral de heren van Rood-Wit schoten met scherp maar Hessel gaf daarop een gepast antwoord met een mooi afstandsschot. Bij een stand van 9-8 zochten beide ploegen de kleedkamer op.

De gelijkmaker na de rust viel niet waardoor Rood-Wit steeds aan de goede kant van de score zat.

Tom en Nadine (die deze wedstrijd 100% schoot) zorgden steeds voor de aansluiting. Bij een stand van 13-11 verving Leon zijn broer Daniël waarna de 13-12 al snel viel. In de slotfase van deze matige pot wist Leon wederom een belangrijk doelpunt te scoren. Met de 15-15 zorgde hij ervoor dat de A1 inmiddels 10 wedstrijden op rij ongeslagen is.

Na de wedstrijd ontvingen de kampioenen een bosje bloemen en een medaille. De gehoopte bekroning van het seizoen zat er dus niet in, maar dat maakt het kampioenschap niet minder mooi. De A1 heeft het hele seizoen als een collectief gewerkt en dank gaat dan ook uit naar alle betrokkenen. Via deze weg wil de A1 de wisselspelers (Yvar, Anniek, Susan, Margriet) die mee zijn geweest dit seizoen bedanken voor hun bijdrage.

Scores: Hessel (4x), Elske(3x), Tom(3x), Leon(3x), Nadine(2x)