Zaterdag 13 januari stond de wedstrijd van ZKC’19 A1 tegen Juventa A1 op het programma in het prachtige Drentse Zuidwolde.

Na een erg moeizame start, met vrij weinig goals waren het toch de Zuidwoldigers die het initiatief namen. Vanaf 4-4 liepen wij uit naar 10-5, na een paar mooie aanvallen. In de rust was de coach zeker niet blij hij maakte ons duidelijk het echt niet liep, wij mistte een stuk felheid en bravoure. Daarmee gingen wij dus de 2e helft in.

Na een paar minuten in de 2e helft ging het meteen een stuk beter, en dit resulteerde ook in doelpunten. Wanneer iedereen weer wat in de wedstrijd zat bleven wij uitlopen, zo gingen wij dus ook al naar een stand van 20-6. Toen we zo ver voor stonden was de wedstrijd eigenlijk al gespeeld en eindigde de wedstrijd met een stand van 24-7.

Volgende week spelen we tegen AKC om 10.50 in Almelo, die momenteel de 4e plek bezetten. Dit zal geen makkelijke wedstrijd worden, maar met de steun van het publiek zullen we strijden om voor het kampioenschap te blijven gaan. Komt dat zien!