Zaterdag 6 januari ’18 speelt Zkc’19 A1 tegen Rood Wit A1 in Zuidwolde. De eerste wedstrijd in 2018. Allebei de teams zijn erg gefocust om te winnen. Zkc die een 2e plek heeft bemachtigd, moet en zal deze wedstrijd ook winnen om de 1e plek te bemachtigen. Maar Rood- Wit laat dit niet zomaar gebeuren.

De wedstrijd is begonnen en al snel komt Zkc’19 met een voorsprong van 3-0. Allebei de teams waren erg fanatiek, maar toch straalt Rood-Wit meer fanatisme uit. Zkc vergat veel het achtervelt, maar na een toespreek van Remko kwam er meer beweging en speling in het spel. Zkc’19 was erg op schot en bepaalde dan ook de rust met een eindstand van 13-6.

Gelijk na de rust bepaald Zkc’19 wie er de leiding nam, namelijk 18-6. Al snel werd er bepaald wie de 2 punten in huis zal nemen. Top scoorster Elske die er even 9 doelpunten in knalt, top scoorder Hessel met 7 doelpunten en Tom met 6 doelpunten. Je kon zien dat dit hun wedstrijd was. Ze bepalen dan ook de wedstrijd met een eindstand van 24-13 winst.