Met volle moed begon de A1 zaterdag aan de wedstrijd tegen Oranje Zwart A1. Echter kregen we gelijk 2 doelpunten om de oren en begon de wedstrijd dus niet zo goed. We moesten terugvechten, en dat lukte. Twee mooie doelpunten van Hessel en Leon zette de stand weer op 2-2. De eerste helft was verder spannend en moeizaam, doelpunten heen en weer. Door een mooi afstandschot van Suzan werd het 5-6. Uiteindelijk gingen we de rust in met 6-10.

Bij de peptalk werd er verteld dat we veel meer in ons mars hadden en dat we dat de tweede helft moesten laten zien. En dat deden we.

Door gelijk twee mooie doelpunten van afstand van Daniël en een afstandschot van Suzan kregen we een voorsprong die we voor de rest van de wedstrijd steeds verder uitbreidden. Verdedigend deden we het de tweede helft erg goed. Oranje Zwart kon nauwelijks scoren. Naomi scoorde twee keer achter elkaar en daardoor werd de stand 7-16. Uiteindelijk gewonnen met 8-20.

Een beetje een zwakke eerste helft, maar tweede helft uitstekend gespeeld met z’n allen. Nu lekker kerstvakantie vieren allemaal en 6 januari staan we weer thuis te spelen tegen Rood-Wit, komt dat zien!