Afgelopen zaterdag stond er een op papier mindere tegenstander op het programma voor de A2. KIOS/KORU kon verslagen worden, maar coach Janice had al aangegeven dat we het team niet mochten onderschatten. De wedstrijd was pas laat waardoor het voor de meiden moeilijk was om concentratie te houden.

Toch begon de wedstrijd scherp. Door de snelheid van Shania stond de A2 al snel voor met 2-0. Helaas kon de scherpte niet worden behouden en door veel fouten in de verdediging kon KIOS/KORU ook mee blijven scoren. De teams bleven beide scoren en het gat werd voor beide teams niet groter dan 2 punten. Vlak voor rust scoorde de tegenstander nog 2 afstandschoten, waardoor de ruststand 8-10 was.

Na de rust ging het nog steeds niet vlekkeloos in de verdediging, maar de A2 deed het steeds beter. Vanaf de stand van 12-12 ging het scoren om en om. Uiteindelijk kon de A2 de wedstrijd naar de goede kant trekken en wist het team te winnen met 16-14. Daarom strijden ze nog steeds voor het kampioenschap!

Leuke feitjes over deze wedstrijd:
- Dit is ons eerste verslag dit seizoen, omdat niemand luistert naar coach Janice dat er elke week een verslag moet worden geschreven.
- Shania heeft 6 doelpunten gemaakt en heeft in tegenstelling tot een aantal andere spelers een hele goede wedstrijd gespeeld.
- Serena heeft haar eerste doorloopbal in dit team gescoord.
- Leonie is de enige die geen doelpunt tegen heeft.
- We bedanken als team het vele publiek dat het de hele wedstrijd heeft volgehouden.