Zaterdag 25 november moesten wij met ZKC’19 C1 in Almelo spelen tegen Achilles C1. Na een week met goede, leerzame en leuke trainingen van Linda, Jan en Lynn en de pepernoten verkoop op zaterdagmorgen, vertrokken wij rond half 1 naar Almelo.

Anniek was er vandaag niet bij. Carlyn uit de D1 deed vandaag met ons mee. En Mark was de coach vandaag. Wij begonnen de wedstrijd met in de aanval: Yvar, Desiree, Hannah en Anouk. En in de verdediging: Estelle, Myla, Roos en Lisanne.

Na 2 minuten kwamen wij op voorsprong door een doelpunt van Yvar. Tot de rust liepen wij uit naar een 0-7 voorsprong. De doelpunten werden gemaakt door: Yvar, Desiree, Estelle (3x) en Hannah (2x).

In de rust kwam Carlyn er in. Binnen 15 seconden in de 2e helft kwamen wij op 0-8 door een doelpunt van Myla. Hierna deed Achilles wat terug. Zij scoorden 2x achter elkaar, waardoor het 2-8 stond. Hierna begonnen wij weer met scoren. Wij scoorden binnen 9 minuten 7 keer, en daarmee stond het 2-15.
Wij speelden de wedstrijd uit en scoorden nog 2 keer. Zo wonnen wij met 2-17 en namen de 2 punten mee uit Almelo.

In de 2e helft scoorden: Myla, Estelle (4x), Desiree, Roos, Hannah (2x) en Yvar.

Wij hebben nu 3 wedstrijden gewonnen en hebben 6 punten en hebben 40 doelpunten gescoord en 10 tegen gekregen, en hiermee staan wij op de 1ste  plek
Zaterdag 2 december spelen wij thuis tegen TOP uit Vroomshoop om 11.00 uur.

Groetjes Anouk.