De 1e competitie wedstrijd ging weer van gang, helaas zonder Tom en Eva die in de voorbereiding geblesseerd raakten. Daarom werden Susan Lubberink en Yvar opgeroepen om deel te nemen aan de 1 e competitie wedstrijd.

ZKC begon in de aanval met: Daniël, Leon, Naomi en Elske.
In de verdediging begonnen: Brûn, Hessel, Nadine en Suzan.

ZKC nam na een ijzersterk begin de leiding met 0-3. ZKC bleef maar scoren en Juventa kon het gat niet dichten waardoor ZKC de 1 e helft met 5 punten verschil voorstond. De teams doken de kleedkamers in met een stand van 7-12.

Ondanks dat de 1e helft heel goed ging, zag trainer Remco nog wat verbeter puntjes.

Dankzij de tips van Remco speelde de A1 nog beter dan de 1 e helft en vergrootte ZKC de voorsprong op Juventa met 9-17. Susan en Yvar werden er ook nog ingebracht. Helaas wisten ze beiden net niet te scoren. ZKC wint met een stand van 15-25. En mag dan ook de 2 punten, welverdiend naar huis meenemen.

Met deze goede pot begint ZKC goed aan de competitie en zijn ze klaar voor de volgende wedstrijd tegen AKC A1.