Na de vorige afgelaste wedstrijd had ZKC A1 nog een wedstrijd te spelen tegen RoodWit.

We begonnen in de vakken: Hessel, Brûn, Susan en Naomi (aanval) en Tom, Daniël, Elske en Eva (verdediging). Ook hadden we weer een oude bekende bij het team zitten die ons te veel miste nadat ze in Wageningen ging studeren: Nadine Kuiper.

ZKC begon de wedstrijd scherp en met veel plezier. Maar in het achterhoofd wel concentratie en focus. Zo was het al snel 2-7 door doelpunten van Hessel en Daniël. ZKC stond goed te verdedigen waardoor de aanval meer kansen had om doelpunten te maken. Gelukkig gebeurde dat ook en liep ZKC verder uit op RoodWit.

Het was rust geweest en de 2 de helft ging van start. Zo gingen we 5-11 de rust in en zo was het opeens 6-16. Zo ging het de 2 de helft maar door en door. RoodWit kwam er verder niet meer aan te pas en lieten de koppen al hangen. Met nog 10 minuten te gaan wist ZKC al dat ze dit niet meer weg zouden geven.

En dat bleek: ZKC won de, naar van te voren verwachte moeilijke wedstrijd. Eindstand 12-22