16 september 2017

Na de winst tegen Juventa waren we klaar voor de 2e wedstrijd van de competitie. Helaas was de wedstrijd van vorige week tegen Rood-Wit A1 afgelast en is die verplaatst naar 21
oktober. Voordat onze wedstrijd kon beginnen bleek er geen scheidrechter te zijn. Maar vlak voor tijd was Carel Funke bereid om onze wedstrijd te fluiten. Veel dank Carel!

In het begin kwamen we snel op een 2-0 achterstand. Maar door een aantal afstand schoten en een showballetje kwamen we terug op een stand van 5-5. Maar helaas liepen we toch weer achter de feiten aan tegen Unitas. We gingen de rust in met een stand van 8-10.

Na de bespreking gingen we met nieuwe energie de 2 e helft in. We kwamen al snel op een stand van 10-10. Met de stand van 12-11 leek ZKC de leiding te nemen en kwamen we op voorsprong 16-12. Maar dit liet Unitas niet zomaar gebeuren en kwamen ze toch weer terug op een stand van 16-16. Hierdoor werd ZKC erg gespannen, we scoorden niet meer en liep het niet helemaal lekker. We kwamen achter met 16-17. Vlak daarna werd er een mooie doorloopbal gemaakt en stond het 17-17. Maar in de laatste minuten scoorde Unitas de 17-18 en was dit de uiteindelijke uitslag. Balen dat Unitas er toch met de winst vandoor ging.

Op naar de volgende wedstrijd en gaan we er weer tegenaan!