Zaterdag 27 mei speelde de B1 tegen HHV B1. In de aanval begonnen Iris, Linda, Britt en Manon. In de verdediging begonnen Susan, Leonie, Eva en Bianca. Op de bank begonnen Naomi, Leon en Hylke. Vanwege de warmte gingen we steeds doorwisselen. De vorige keer hadden we gewonnen met  8-14. Voor de wedstrijd kregen we te horen dat er bij de tegenstanders A’s meededen dus wisten we dat het een lastige wedstrijd zou worden , maar we gingen er met volle moed in. Het stond al snel    0-5 en toen werden de wissels ingebracht. Hylke had ons eindelijk van de nul afgehaald door een klein kansje en vervolgens scoorde Susan 2 doorloopballen. We gingen de rust in met 4-6 en we wisten dat we nog konden winnen. In de 2e helft bleef de stand lang 4-7 , maar toen Linda een strafworp had gescoord en Naomi een klein kansje stond het weer 6-7. We hadden nog 1 doelpunt tegen gekregen en Iris heeft de wedstrijd afgesloten met een doorloopbal. Eindstand was 7-8.

Doelpunten: Susan 2x, Naomi 2x, Hylke, Linda en Iris.

Ondanks het verlies zijn we toch KAMPIOEN!!!