Wij hebben zaterdag tegen HH Combi de laatste wedstrijd van het seizoen gespeeld.

Er waren bij ons team 3 spelers op vakantie en daarom hebben er 3 spelers uit de E-junioren dat waren Aline, Maud en Mirthe zij hebben ook meegedaan. En zij speelden erg goed. Wij kwamen in de wedstrijd met 0-5 achter. Zij hadden een hele goeie speelster die ze er vanaf alle afstanden in gooide. Hierna hebben wij een doelpunt gemaakt, 1-5.

Omdat het warm was ging de scheidsrechter om de 5 minuten fluiten voor een drinkpauze. Dit was ook echt wel nodig.

Nadat de tegenstander 1-6 maakte scoorden wij de 2-6. En HH Combi ging door met scoren waardoor het 2-8 werd. Toen waren wij weer aan de beurt om te scoren. 3-8. En bij de rust was het 5-10.

De 2e helft hebben wij goed gespeeld en bleef het verschil 5 doelpunten. HH Combi heeft de wedstrijd met 8-13 gewonnen. De doelpunten voor ons werden gemaakt door Maud, Carlijn, Luuk, Aline en Anouk.

Nu is het seizoen afgelopen. Maar gelukkig is er nog het korfbalkamp van ZKC’19.

Groetjes,
Anouk