HHV – ZKC'19

Donderdag 13 april had de B1 de eerste wedstrijd van het veldseizoen tegen HHV. We kwamen moeilijk op gang. Toen we 1-0 achter kwamen te staan, kwamen we snel terug met de 1-1. De gehele eerste helft ging nek aan nek. De ruststand was 6-5 en dus was er nog genoeg te doen. We konden dit winnen en dat wisten we. We moesten het alleen nog waar maken. Na 10 minuten stond het al 6-8. Toen kwamen de wissels. Britt werd gewisseld voor Iris en Leonie voor Hylke. HHV leek even terug te komen, maar wij hadden ons antwoord al klaar. We hebben uiteindelijk gewonnen met 8-14!

Scores ZKC’19 B1: Naomi(5x), Leon(4x), Bianca(2x), Hylke(1x), Leonie(1x), Linda(1x)

ZKC'19 – EKC 2000

Vrijdag 14 april had de B1 een rustige training voor de wedstrijd van zaterdag 15 april zodat, we fel en gemotiveerd konden beginnen aan de wedstrijd. Zaterdag 15 april begon de B1 aan haar tweede wedstrijd van het veldseizoen tegen EKC 2000 waar we al een oefenwedstrijd tegen hadden gespeeld en die hadden we gewonnen met 18-7 maar we gingen de wedstrijd in dat alles nog kon gebeuren. We kwamen goed uit de startblokken we stonden 8-0 voor voordat EKC 2000 een keer scoorde. De ruststand was 11-2. In de tweede helft gebeurde er iets bijzonders want, Iris scoorde een keer en had een keer iemand geblokt daar was ze zelf heel erg blij mee want normaal gesproken wordt zij geblokt en niet te vergeten onze topscoorder Manon scoorde eindelijk allebei haar strafworpen wat ze af en toe een beetje na liet. We hebben gewonnen met 18-8.

Scores ZKC’19 B1: Manon(6x), Leonie(4x), Eva(2x), Naomi(2x), Susan(2x), Bianca(1x) en Iris (1x)