Op zaterdag 8 april ’17 speelde ZKC A1 tegen NKC A1. Ondanks de vroege ochtend, waren we allemaal klaarwakker om een goeie pot neer te zetten om de wedstrijd van vorige week te vergeten. NKC is een gedreven tegenstander, maar na winst tegen hun de vorige keer waren we allemaal gemotiveerd om NKC wederom te verslaan.

Het begin van de wedstrijd verliep niet hoe we hadden verwacht, ballen werden uit het veld gegooid en kwamen al snel achter met 0-5. We gaven de moed niet op en bleven positief want we kwamen al snel terug met een ruststand van 6-7. Na een goede preek in de rust kwamen we het veld weer op met een goed gevoel. Het ene doelpunt viel na het andere doelpunt van allebei de partijen. Ondanks de goede wedstrijd met veel  positiviteit en plezier hebben we de wedstrijd afgesloten met een eindstand van 13-19. Helaas niet wat we hadden gehoopt maar het was zeker een wedstrijd om mee door te groeien. Dit gevoel nemen we mee naar volgende week tegen ASVD A1.