Na een goede wedstrijd tegen Sparta vorige week, was het deze week de beurt tegen de koploper, NKC’51 . We begonnen vandaag in de aanval met Suzan, Nadine, Hessel en Wouter en in de verdediging startte Elske, Dianne, Tom en Daniël. We begonnen de wedstrijd met een 0-3 achterstand, maar dit trokken we weer terug naar 3-4. Toen ging het een tijdje gelijk op en scoorden we om en om. Dit bracht de stand tot 7-11, hiermee gingen we de rust in.

Na de rust liep het wat minder in het vak van Elske, vandaar dat daar enkele wissels waren. We hadden het erg lastig om bij te blijven bij NKC’51, die erg zuiver schoot. Dit leidde tot een stand van 11-19, door bijna alleen maar afstandschoten van beide teams. Het lukte ons niet meer om het gat te dichten. Bij een stand van 17-23 klonk het eindsignaal. Maar desondanks mogen we tevreden zijn met de uitslag tegen de koploper (die inmiddels ook kampioen is), zeker als we kijken naar de vorige uitslag tegen NKC’51. Die wedstrijd verloren we namelijk met 22-8.