Vandaag stond er een belangrijke wedstrijd op het programma. We moesten namelijk tegen SKF A2, als we deze wedstrijd zouden winnen, zouden we drie punten los staan. De vorige keer dat we tegen SKF moesten, hebben we met 16-15 verloren. Het kon vandaag dus een lastige wedstrijd worden. Maar we begonnen de wedstrijd goed en kwamen op 7-1 voorsprong door onder andere drie goals van Lina en twee strafworpen van Tom. Na een goede eerste helft gingen we de rust in met 10-3.

Na de rust kwam SKF weer een beetje terug wat zorgde voor een stand van 12-6. Toen was het weer onze beurt en kwamen we tot een stand van 16-6. Er werd ook nog gewisseld; Dianne kwam het veld in voor Suzan en Hielke kwam erin voor Tom. Uiteindelijk scoorden wij nog 1x en SKF nog 2x, dit zorgt voor een winst van 17-8.

Doelpunten: Lina 7x, Tom 4x, Daniël 3x, Wouter 1x, Elske 1x, Hessel 1x.