Hierbij een kort verslagje van het 2de team van ZKC19

Vandaag stond de koploper Mid-Fryland op het programma. Een lastige wedstrijd, maar natuurlijk waren wij positief, gezien de laatste wedstrijden. Er werd zelfs gezegd dat er deze keer 61% kans op winst was.

Wij begonnen met de volgende opstelling.

Aanval Karyn, Janita, Remco en Edward.  Verdediging Liza, Bianca, Guus en Evert.

Helaas mocht het vandaag niet zo wezen, we stonden snel achter met 3-8 en gingen de rust in met 10-17. Hiermee was de wedstrijd eigenlijk wel gespeeld

In rust werden er wat stevige woorden uitgesproken en dat bleek te helpen.

Na de rust werd Mark ingebracht voor de broodnodige rebound in het eerste aanvalsvak.

De 2de helft werd goed begonnen met gelijk wat scores, maar helaas werd de achterstand niet ingehaald door de goede inval beurten van Daniqeu en Rosalie. De laatst genoemde viel helaas uit met een knie blessure.

De wedstrijd werd afgesloten met een eindstand van 22-13.

Volgende week zondag nieuwe kansen tegen Nic./Alfa-college