Op 14 december moest de A1 uit Zuidwolde helemaal naar Putten, omdat de wedstrijd vorige week afgelast was had het team ook wel weer zin in een wedstrijd en dat was ook te merken op de trainingen die week.

De beginopstelling was een beetje anders dan normaal, na een recente verandering in het team en een paar mensen die er niet waren was het in het begin wel een beetje wennen aan het vak, maar dat maakte verder niets uit want voor je het wist hadden wij al een doelpunt gescoord en stond het dus 0-1. Na een paar minuten spelen stond ZKC voor met 2-4, toen maakte De Meeuwen het weer gelijk, vervolgens stonden wij er weer 2 voor, maar De Meeuwen wisten er weer 2 te scoren en toen was de stand weer gelijk namelijk 6-6 maar vlak voor rust speelden wij wat beter en gingen we dus met een voorsprong van 3 doelpunten de rust in.

In de rust maakte de Coach duidelijk dat wij hier echt wel 2 punten konden pakken, en hij had gelijk want in het begin van de 2e helft hadden wij de stand al gauw uitgebreid naar 8-14. Op een gegeven moment stonden wij voor met 11-17 toen hadden wij al een beetje zoiets van deze wedstrijd is al gespeeld. Het werd allemaal een beetje traag en ze kwamen weer bijna terug, met nog 6 minuten te spelen stond het 15-18 dus we moesten nog wel even ons best doen en dat gebeurde ook want wij hebben er nog 1 gescoord  en de tegenstanders niet meer. Dus wij hebben gewonnen met 15-19 en daar was iedereen natuurlijk heel blij mee. Mooie revanche. De thuiswedstrijd hadden we namelijk met 14-15 verloren,

Foto genomen na afloop van de wedstrijd

Doelpunten:   Daniël 6x, Tom 4x, Lina 4x, Suzan 2x, Elske 1x, Hessel 1x, Dianne 1x.