Op 17 december werd er thuis gespeeld tegen KVZ A1. Na de slechte wedstrijd van vorige week, was heel het team erop gebrand om vandaag te winnen. Het begin van de wedstrijd begon spannend, na een 3-3 score begon KVZ uit te lopen. Er kwamen genoeg kansen, alleen deze gingen er helaas niet in. Dit zorgde voor een 3-10 achterstand. ZKC ging uiteindelijk met een 5-11 stand de rust in. Hier kregen we een peptalk van Remko en Mark. Er kon nog gewonnen worden, hierdoor begon iedereen er weer in te geloven.

Ondanks dat het tweede helft slecht begon, werden er toch 4 achter elkaar gescoord. Dit leidde tot een 9-14 score. Er werd nu positief en een stuk beter gespeeld dan in het eerste helft. Ook begon het publiek weer goed aan te moedigen. Er werd door beide partijen verder gescoord met een verschil rond de 5 doelpunten. Na een gelost schot stuitert de bal weg, in de handen van Elske, waarbij een heer van KVZ een idiote actie had en bovenop Elske sprong. De meest domme, onbesuisde actie die de A1 selectie ooit heeft meegemaakt.

Uiteindelijk werd de wedstrijd verloren in een 14-19 score. Ondanks het verlies is er een goed tweede helft neergezet. Er moet nu jammer genoeg 2 weekenden gewacht worden om dit verlies goed te maken, uit tegen Amicitia A1.

Lina: 6, Hessel : 3, Daniel: 2, Tom: 1, Nadine: 1, Elske: 1.