Zaterdag 19 november 2016

De voorbereiding van de wedstrijd liep niet helemaal zo als gepland want de witte T-shirtjes waren vergeten, Wouter is de bidon man maar was niet aanwezig en dus ook geen bidons deze wedstrijd. Na een uur en 20 minuten waren wij dan aangekomen in de mooie sporthal van SKF, misschien geen geweldige voorbereiding maar de vechtlust om te winnen was groot! Vorige week had de A1 immers net met 1 punt verloren. Dit verlies lag ons zuur dus vandaag een nieuwe dag met een nieuwe kans, hoe dan ook zullen wij gaan strijden om die 2 punten mee naar huis te nemen. De wedstrijd begint en daar komt het eerste doelpunt van Hessel 0-1, de tegenstanders blijven niet achter; 1-1. De 1-2 van Tom, een afstandsschot, en daarna de 2-2. Zo gaat het een poosje door tot de 5-5 daarna liepen we even uit met 5-8. Na een erg spannende eerste helft gingen wij de rust in met 11-10.

Na een goede peptalk in de rust van Mark stonden we er weer met ze allen het werd 11-12. We waren erg aan elkaar gewaagd. Bij een stand van 12-12 werd Hielke van de bomen er ingebracht voor Daniel en Suzan voor Lisa. Het bleef een super spannende wedstijd het stond 15-15 en uiteindelijk hebben we de punten laten liggen en ging SKF er vandoor met de winst door de 16-15 te scoren. Net zoals vorige week een zuur verlies met 1 punt verschil. Ondanks het verlies stonden we in SKF sporthal als een team! we hebben er met ze allen voor gevochten en gaat deze week weer fanatiek trainen om volgende week wel de punten mee naar huis te nemen. De officiële uitslag 16-15, maar de schrijvers zijn er van overtuigd dat het 15-14 was.

Vakken : Hessel, Daniel, Lisa, Elske en Justin, Tom, Nadine , Lina

Goals : Hessel 3, Daniel 1, Lisa 1, Elske 1, Tom 3, Lina 5