Vol goede moed begon de A1 aan de eerste wedstrijd van het zaalseizoen. Deze eerste wedstrijd vond plaats in Zuidwolde tegen De Meeuwen uit Putten. Na een indrukwekkende en motiverende speech van trainer-coaches Mark van den Hof en Remko Wemmenhove begon de A1 met de wedstrijd. Iedereen had er zin in.

De A1 kwam al vrij in het begin van de wedstrijd met 3-0 op voorsprong. Zo bleef de A1 dominant in het begin van de eerste helft. Echter kon de A1 dit spel niet doortrekken in de gehele wedstrijd. Op de 5 punten bleef het steken. Terwijl de verdediging ijzersterk het team van De Meeuwen wist te weerhouden van scoren, wilden de ballen er in de aanval maar niet in vallen. Er werden veel goede kansen genomen maar het wilde niet. Tot de meeuwen terug kwamen op 5-4. Op een gegeven moment kreeg Justin v/d Veen een ellenboog tegen zijn hoofd. In de eerste instantie was er verder niet veel aan de hand. Maar na nog een paar minuten spelen moest hij toch het veld verlaten.

Ruststand: 6-5

De 2e helft had de A1 last van hetzelfde probleem als in de 1e helft. De ballen wilden er maar niet in. Dit heeft ertoe geleid dat De Meeuwen op een gegeven moment zelfs voor komen te staan met 7-9. De A1 zet alles op alles om terug te komen. De stand wordt terug getrokken tot 9-9. Vanaf dit moment gaat het de rest van de wedstrijd gelijk op. Zo wordt het toch nog heel spannend in de slotfase van de wedstrijd. In de laatste minuut staat de A1 achter met 13-14. Tot dat Elske er nog 1 bal ingooit en de stand gelijk maakt. 14-14. Helaas wist een dame van De Meeuwen nog een afstand schot van onverwachte afstand er in te gooien. Is het een gelukje, kan ze van afstand onder druk beter schieten. We weten het niet. Maar helaas verliest de A1 hun eerste zaalwedstrijd.

Eindstand 14-15