Zaterdag middag moest ZKC’19 A1 naar de koploper Dos’46 A2 om daar de laatste wedstrijd van de najaars competitie te spelen. Suzan was er niet, zij zat in Londen. Wouter & Lisa zijn helaas geblesseerd waardoor Aniek , Margriet & Hylke met ons mee gingen. Opstelling was: in de aanval Daniel, Tom, Aniek & Elske. De verdediging bestond uit Hessel, Justin, Lina & Nadine.

Dos’46 liep erg hard van stapel de eerste paar minuten en daardoor stonden wij al snel achter met 5-0. Hierna kwam ZKC’19 beter in het spel, maar wist Dos’46 zich nog steeds als betere ploeg te profileren. Dit resulteerde in een ruststand van 16-7. Na rust kwamen de 2 wissels in het veld. Hylke voor Daniel en Margriet voor Aniek. Na een paar mooie goals, die wij door ingestudeerde balletjes wisten te maken dachten we dat we iets terug kwamen in de wedstrijd met een tussenstand van 19-13. Hierop reageerde Dos’46 door er weer boven op te zitten en is het uiteindelijk 28-17 is geworden. Aan het spel en van ons kan het niet hebben gelegen we speelden een  goede wedstrijd maar de tegenstander was net een maatje te groot. Ook kan het niet liggen aan het meegereisde publiek, dat in grote getalen was meegereisd uit Zuidwolde om bij deze wedstrijd te komen te kijken.