Zaterdag 8 september stond de wedstrijd tegen Sparta op het programma. Na het openingsdoelpunt van ZKC stonden we al gauw achter met 1-3. Daarna liep Sparta uit op ons. Dat kon je ook zien aan de stand bij de rust, die was namelijk 4-10. Na de rust werd er vrij snel gescoord door Sparta, maar daarna vielen er aan beide kanten wel doelpunten, want het werd namelijk 8-13. Sparta begon veel raak te schieten en liepen daardoor dus heel erg uit op ZKC. Op een gegeven moment stonden we 8 doelpunten achter. Toen wisten we dat de wedstrijd gespeeld was. Hier en daar vielen nog een paar doelpunten en toen floot de scheidsrechter af op een eindstand van 10-19, maar de stand maakte ons helemaal niks uit. We gingen gewoon ons best doen om het Sparta zo moeilijk mogelijk te maken en dat is ook nog wel redelijk gelukt.