Zaterdag moest de A1 weer strijden voor een competitiewedstrijd tegen ASVD A1 uit Dronten. De scheidsrechter nam het gezag en de wedstrijd begon.

De wedstrijd begon goed voor ons, omdat Suzan een strafworp scoorde. Helaas kwam ASVD snel terug met een doorloopbal. Zo ging het op het begin gelijk op en bleef het spannend. Na een paar doelpunten aan de kant van ASVD stond het 6-2. Hierna scoorde wij weer en zo scoorde wij en ASVD om de beurt. Zo was het in de rust 15-6. Na de eerste helft gingen we wat andere dingetjes proberen en begonnen we meer te scoren. Zo lukte het ons om sommige tegenstanders de baas te zijn.

Door de betere tweede helft hebben we de tweede helft met 6-9 gewonnen en werd de eindstand 21-15.