Afgelopen zondag moest het tweede team van ZKC thuis spelen tegen Wez Handich 2. Een thuiswedstrijd waarin de ploeg van ZKC voor het laatst speelde in deze samenstelling. Selectieleden Maike, Teun en Saskia hebben aangegeven vanaf volgend seizoen te stoppen bij ZKC. In het verleden won ZKC 2 al 3 keer van deze ploeg uit Rottevalle, maar wel met wisselende uitslagen. In de voorbespreking benoemde Bert dat Wez Handich uit was op een overwinning, aangezien er weer spelers van het eerste waren opgesteld. Voor ZKC gaf dit alleen maar meer motivatie om van Wez Handich te winnen.

In de eerste helft werd er om en om door beide ploegen gescoord, waardoor het oogde een spannende pot te worden. Wez Handich begon scherp aan de wedstrijd door een kleine kans onder de korf. Maarten gaf hier gelijk antwoord op door tevens vanuit een kleine kans te scoren. Het vak van Teun, Mark, Anouk en Saskia had moeite met het organiseren van een goede rebound, wat ten koste ging van verschillende aanvalspogingen. Dankzij een afstand schot van Lennart, ging de thuisploeg met 9-8 voorsprong de kleedkamer in.

In de pauze benadrukte Bert dat het belangrijk was om goede schoten te nemen, vanwege de sterkte rebound van Wez Handich.

ZKC kwam scherper dan Wez Handich uit de kleedkamer en dat t resulteerde uiteindelijk in drie doelpunten (12-8). ZKC kreeg grip op de wedstrijd door een betere rebound te organiseren dan in de 1 e helft. Tien minuten na de rust bleek de wedstrijd al gespeeld te zijn. ZKC hield met 3/ 4 doelpunten de gehele tweede helft voorsprong. De stand van 14-10 liet toe dat Maike, Teun en Saskia een publiekswissel konden krijgen bij deze laatste thuiswedstrijd. De A jeugd mocht hierdoor de laatste tien minuten invallen. Uiteindelijk wisten ZKC en Wez Handich beiden nog 4maal te scoren in deze eindfase. Eindstand: 18-14

Doelpunten: Teun 4x (waaronder 2 strafworpen: Mark en Saskia), Maarten 3x, Larissa 3x, Saskia 3x, Marlieke 2x, Lennart 1x, Anouk 1x en Maikel 1x.