ZKC'19 laat wedstrijd in de tweede helft schieten

Ruinerwold- ZKC'19 trad vandaag aan tegen een oude bekende. KIOS uit Ruinerwold. In deze wedstrijd is het nooit zeker hoe de stand zal verlopen. Alleen het afgelopen jaar was het steeds weer KIOS wat aan het langste eind trok. In de eerste helft was het ZKC'19 wat de wedstrijd naar zich toe trok. Door een snelle voor sprong van 4 doelpunten verschil leek de toon gezet voor de Steenbergerhoeve formatie. En deze voorsprong werd lang vast gehouden. Echter aan het eind van de eerste helft kwam KIOS toch terug en ging ZKC'19 met een 9-11 voorsprong de kleedkamer in.

In de rust werd onderling afgesproken en met trainer coach Edwin Vermaat, dat de lijn van de eerste helft doorgezet moest worden. En dat er dan zeker een goede kans lag om deze wedstrijd te winnen.

Niks was echter waar in de tweede helft. ZKC'19 wist maar niet te scoren en KIOS kon langszij komen en zelfs op voorsprong. Een voorsprong die voor ZKC'19 al snel te groot was aangezien de ploeg maar 3x tot scoren kwam in 30 minuten. En op die manier wordeer geen wedstrijden op dit niveau gewonnen. Eindstrand 17-14 in het voordeel van KIOS.

Volgende week treed ZKC'19 aan tegen AVO en dan zal er weer uit een ander vaatje getapt moeten worden.

Doelpuntenmakers: Adriaan Dusée 6x, Maarten Feenstra 3x, Bart-Jan Berghuis 2x, Frank Liebe 1x, Marlies Berghuis 1x, Melissa Rijstenberg 1x