Zaterdag 11 maart speelden wij (ZKC D1) een wedstrijd tegen DOS Kampen D2. Esmee kon helaas nog niet meedoen maar kwam ons aanmoedigen. In de eerste minuten scoorde Dyon het eerste doelpunt. En daarna scoorde Dyon nog een keer door middel van een doorloopbal. Een paar minuten daarna zag Mirthe een kleine kans en scoorde nummer 3.  Na de veldwissel scoorde DOS Kampen een keer. Toen was het pauze en stonden wij voor met 3-1.
Na de pauze lukte het Dyon wederom met een doorloopbal te scoren. In de 10 minuten hierna heeft Mirthe wel 2 keer gescoord, eentje zelfs van grote afstand! En ook Ilse is het gelukt om te scoren hiermee is de eindstand 7-1 voor ZKC D1. Gewonnen en hiermee staan we nog steeds 2e in de poule! Komen jullie ons aanmoedigen de komende 2 wedstrijden? Wie weet worden we nog kampioen

🏆!!  Groetjes Ilse te Winkel