Om 10.00 uur stond de E1 weer een wedstrijd te wachten in Kampen. Ze konden een uur langer slapen dan vorige week en daar waren ze erg blij mee. Na het gezellige inschieten begon de wedstrijd.

In de eerste helft scoorde Esmee al heel snel, 0-1. Daarna verliep het wat moeizaam, de tegenstanders waren erg goed in verdedigen en onderschepten de bal vaak, maar dit deden wij ook waardoor het gelijk opliep. We hadden veel geschoten maar ze gingen er maar niet in, er is ook 2 keer gescoord maar die telde helaas niet. We gingen de rust in met een 3-2 achterstand.In de rust kregen we veel tips zoals; na een onderschepping sneller gooien en hoe we nog beter een doorloopbal kunnen verdedigen.

We gingen vol goede moed de tweede helft in, het gooien ging al snel beter en na het schot gingen we meer afvangen zodat wij de bal langer hadden om te kunnen aanvallen. Mirthe was warm geworden en scoorde 4 keer achter elkaar waardoor het 6-6 stond. Het werd heel erg spannend, waardoor wij en de tegenstanders snel wilden gooien maar dit niet goed lukte, we bleven heel goed verdedigen en zodra wij de bal hadden snel omschakelen. In de laatste 5 minuten had ook Tijn de korf gevonden en heeft hij 3 keer gescoord, hiermee heeft hij de wedstrijd beslist.

De E1 was heel blij na het laatste fluitsignaal. Eindstand is 7-9 geworden.