Afgelopen zaterdag togen maar liefst 9 jeugdteams naar Zuidlaren. Tezamen met tig coaches, in tig auto's en met tig ouders/supporters/taxichauffeurs.

Het toernooi was goed en strak georganiseerd, we hadden mooi weer en het was vooral erg gezellig. Overal waar je keek zag je wel een rood/zwart team in actie. Spelers renden van het ene veld naar het andere om bij elkaar in te vallen. Voor veel spelers was het de eerste wedstrijd in een andere klasse en soms ook met een ander team. De resultaten waren prima tot wisselend. Er gingen twee bekers mee terug naar Zuidwolde. De chicks van de A1 en de toppers van de E3 wonnen met overmacht en vooral veel doelpunten. Met heerlijke koeken voor de terugweg in de pocket namen we afscheid van Zuidlaren. Tenslotte nog een eervolle vermelding voor de F-jes die hun allereerste wedstrijden ooit hebben gespeeld en Jeroen Tuinman: de man die eigenhandig een lekke band heeft verholpen en daarmee de terugreis van 6 spelers heeft gered :-).