De eerste thuiswedstrijd van de competitie. Na een bespreking van Remko over dat we eerst onze eigen tegenstander uit moesten schakelen, kon de wedstrijd beginnen.

Het begin was niet het begin waar wij op hadden gehoopt. Met een achterstand van 0-4 scoorde Jorieke ons eerste doelpunt. De laatste 15 minuten van de eerste helft ging een stuk beter dan de eerste waarmee we door doelpunten van Brun (2x), Do en Dennis terug kwamen op een stand van 5-7. De rust gingen we in met stand op 6-9.

In de rust werd verteld dat als we de laatste 15 minuten van de eerste helft doortrokken we goed terug konden komen. We waren allemaal erop gefocust om te winnen.

In de tweede helft is er een aantal wissels geweest onder de mannen. Zo kwam Remko erin voor Willem-Jan en Willem-Jan er weer in voor Carel. De tweede helft ging stukken beter dan de eerste en de stand bleef telkens dicht bij elkaar. Met een mooie tweede helft in de zak, maar net niet genoeg gescoord is de wedstrijd geëindigd met een stand van 12-16. Helaas niet gewonnen, maar er zijn zeker dingen voorbij gekomen in de wedstrijd waar we goed op kunnen trainen zodat we de volgende keer wel van ze winnen!

De volgende wedstrijd is uit tegen ASVD 3 waar we nog 2 trainingen goed op kunnen voorbereiden.