Nadat er op 2 januari al een oefenwedstrijd was gewonnen gingen we nu met volle moed de wedstrijd tegen Quick in. Voorafgaand de wedstrijd had onze trainer nog even verteld dat de dame met de meeste doelpunten een taart zou krijgen.

We begonnen de wedstrijd goed en kregen eigenlijk geen doelpunten tegen terwijl we zelf zo nu en dan wel scoorden al lag ons scoringsvermogen ook niet zo hoog. Na 25 minuten stond het dan ook   5-1. Dit was wat aan de magere kant dus gelukkig maakten we er nog drie bij voor de rust wat dus resulteerde in een ruststand van 8-1.

Na de rust schoot de tegenstander ook wat meer raak en maakten wij zelf ook meer kansen af. Het verschil in punten werd alsnog stukje bij stukje groter waardoor de A1 uiteindelijk met 22-8 gewonnen heeft. De competitie voor de meeste punten bij de dames was uiteindelijk ook bekend. De gedachte aan taart heeft de dames niet tot een groot scorend vermogen gedreven, want uiteindelijk hadden Larissa en Estelle er beiden twee in liggen. Met dit mooie resultaat op zak gaan we volgende week naar Elburg om daar ook de volle buit te pakken!