Wedstrijdverslag zaterdag 30 november zkc'19 E1 tegen Elko (Elim).

De eerste helft speelden Lisanne, Stan, Tijn en Veerle. Na een mooie start maakte Lisanne een doelpunt 0 -1.  Daarna scoorde Stan met een klein kansje 0 -2. Daarop scoorde Lisanne met een afstandsscot 0-3 en Tijn met afstandsschot 0-4. Lisanne met een klein kansje scoorde 0-5 en vervolgens met een afstandsschot 0-6. Dit waren de eerste 10 minuten. De tweede 10 minuten met Stan , Lisanne , Meike en Veerle. Elko scoorde 3 keer dus gingen we met 3-6  de pauze in.

Na de pauze begonnen we met Tijn, Lisanne, Meike en Veerle. Meike scoorde met een doorloopbal toen was het 3-7 lisanne met doorloopbal maakte de stand 3-8 Elko scoorde 4-8. En Meike met een afstandsscot 4-9. Intussen zijn we gewisseld en spelen we met Lisanne,  Meike, Tijn en Stan en op de foto scoorde Lisanne toen was het 4-10. Stan scoorde (was van achteren verdedigd ) en werd afgekeurd en kreeg strafworp tegen maar Elko miste. Daarop scoorde  Meike met kansje 4-11 en met een afstandsscot van Meike werd het 4-12. En de laatste scoorde Stan met een klein kansje en werd de eindstand 5-13. Het was een mooie wedstrijd en de volgende wedstrijd spelen we tegen Dos '46.

Groetjes Veerle Smilde