Na een hele slechte wedstrijd van vorige week hadden wij wel iets goed te maken. Wij kregen in de voor bespreking te horen dat we gewoon ons aanvallende spelletje moesten spelen, dus veel door bewegen en ook de kansen uit het rondspel mee te pakken. De basis spelers waren: aanval Hylke, Lars, Larissa en Estelle verdediging Brun, Yvar, Anouk, Myla.

We begonnen de wedstrijd goed met gelijk een voorsprong van 7 doelpunten. We kregen aanvallend weinig druk waardoor we veel konden schieten. Na een tegendoelpunt kwam de Pein eindelijk van de nul af. Hierna maakte Estelle, Anouk, Hylke en Brun allemaal een afstand schot waardoor de stand op 11 - 1 kwam te staan. Met nog een mooie kleine kans van Anouk en nog 2 andere goals was de ruststand 14 – 1.

In de rust kregen we te horen dat we verdedigend wel meer druk mochten geven, want de Pein kreeg nog veel afstand schoten. Leon werd gelijk na de rust gewisseld voor Yvar. Na de rust hadden we een vliegende start. Binnen 5 minuten hadden we 4 goals gemaakt. Susan kwam er bij de 15 de minuut van de 2de helft voor Estelle er in. Yvar werd uiteindelijk nog gewisseld voor Brun. Vanaf het begin was het al geen spannende wedstrijd meer Zkc had veel meer kwaliteit dan de Pein. De eindstand was 23 – 5. Het was een leuke wedstrijd met veel goals van verschillende mensen. Uiteindelijke aantal doelpunten van iedereen is: Susan 1, Myla 1, Anouk, Yvar en Leon 2, Estelle en Larissa 3, Brun 4 en Hylke 5.