Op zaterdag 12 mei werd de wedstrijd tussen ASVD A2 en ZKC A1 gespeeld.

In de aanval begonnen: Yvar, Hylke, Anouk en Myla. In de verdediging begonnen: Lars, Leon, Linda en Susan.  Op de bank zaten Brun en Roos.
ZKC begon niet scherp aan de wedstrijd, de aanval liep niet en daardoor kwamen ze al snel op een 2-0 achterstand, toch wist het andere aanvalsvak wel te scoren en zij brachten de stand naar 2-2. ASVD wist door te zetten en daardoor kwam ZKC achter te staan met 7-3 en wed Brun in de ploeg gebracht. De ruststand was 9-5.

De 2e helft liep eigenlijk hetzelfde als de 1e; ASVD ging door met scoren en ZKC had juist veel moeite met scoren. Roos kwam toen ook nog in de ploeg. Door goals van onder andere; Leon, Hylke, Susan en Brun werd de eindstand 21-11, geen goede wedstrijd van ZKC dat volgende week een zware thuiswedstrijd tegen Harkema te wachten staat.