Het 4e wint van Sios 2

Het is de trouwe fan waarschijnlijk wel opgevallen dat het 4e niet heeft getraind vorige week vrijdag. Dit kwam voornamelijk doordat het 3e kracht te kort kwam. Dit resulteerde in het feit dat menig speler van het legendarische 4e werd opgeroepen voor het 3e. Kunnen we helaas niets aan doen.

Echter! De eerste wedstrijd van het 4e zal er niet onder lijden... El Kapitano en De Zwarte Parel waren afwezig, dit in verband met een uitje met de Zonnebloem of zo iets dergelijks. Toch stond de rest van het team netjes om 12 uur aan de lijn. Behalve de Rare Kwast, die was vergeten dat de wedstrijd was verzet en stond om kwart over 10 voor een dichte poort. Ook Guus was afwezig. Hij werd gevraagd om promotie te maken voor een keer, naar de bank van 3. Wat hem eigenlijk best goed stond...

Na een zeer motiverende speech van de Vergane Glorie begon het team vol goede moed aan de wedstrijd. Het begon wat moeizaam. In de beginfase van de wedstrijd kwam ons 4e achter met 0-2. dit werd al snel weer recht getrokken door de hoofdaanvallers Vergane Glorie en The Eagle. Lang bleef het gelijk op gaan met wisselende doelpunten aan beide kanten. Zo werd eigenlijk de hele wedstrijd spannend gehouden. Door het uitwisselen van doelpunten kwam het verschil niet verder dan 1 doelpunt verschil.

Maar na een lange, intensieve en bovenal weergaloze wedstrijd van Evert, werd de score in de allerlaatste minuut bepaald door de enige echte zus van El Kapitano, Lisanne Schalk, die met een prachtig afstandsschot de gehele Woltingeslag op haar grondveste deed trillen.

Eindstand 14-13