We hadden een wedstrijd tegen Ritola vorige keer gewonnen met 1 punt verschil. Dus in de auto dachten we: ‘dit gaan we weer winnen!’ Maar integendeel… In de kleedkamers was het ijskoud en hun korven waren echt irritant. Zij scoorden het eerste punt, daarna scoorden Koen en Carlijn samen 3 punten en met de wissel stond het 3-3.

De tweede kwart scoorde Ritola 5 keer en met de rust stond het dus 8-3, maar onze vorige wedstrijd tegen hen stonden zij 8-1 achter en hebben we uiteindelijk met maar één punt verschil gewonnen dus we dachten: ‘er is nog kans!’ De tweede kwart begon goed met een doelpunt van Carlien. Yes! echter… Ritola scoorde nog 3 keer en toen stond het dus 11-4. Ik scoorde! (normaal gesproken scoor ik nooit) 11-5 dus. zij scoorde nog 3 en we hebben dus uiteindelijk verloren met 14-5. Maar wat maakt het uit?! Zij waren gewoon beter, waarschijnlijk zitten ze al langer op korfbal.

Door: Cillia Vroegindeweij