Wij hebben zaterdag 9 maart thuis tegen AVO gespeeld. Hier hebben wij vorige week zaterdag ook tegen gespeeld. De wedstrijd in Assen hebben wij gewonnen met 0-12.

ZKC’19 D1, 2 maart 2019 als team van de week, samen met de spelers van de ZKC’19 1

1e helft
De wedstrijd begon om 11 uur. Wij hadden heel veel balbezit, maar er vielen nog geen doelpunten.
Na ongeveer 6 minuten kwamen wij met 1-0 voor. In de eerste helft bleven wij beter dan AVO.
En tot aan de rust liepen wij uit naar een 4-0 voorsprong.

Rust
In de rust vertelden Karin en Ciska ons hoe wij hadden gespeeld. En gaven ons aanwijzingen voor de 2e helft.

2e helft
De 2e helft begon AVO met het aanvallen op onze korf. Maar wij verdedigden goed en konden zo iedere keer de bal weer terugpakken. In de 2e helft scoorden wij de 5, 6 en 7-0. Na deze 7-0 scoorde AVO, waardoor de stand 7-1 voor ZKC’19 D1 werd.
Na dit doelpunt van AVO gingen wij weer scoren. En de eindstand van de wedstrijd werd 10-1.

De scheidsrechter was Carel Funke. Bedankt voor het fluiten bij ons.
Volgende week spelen wij thuis om kwart over 3. Wij moeten dan spelen tegen RODA 70 uit Delfzijl.
Hieronder de stand uit onze competitie. De competitie blijft nog spannend tot aan de laatste wedstrijd.

Groetjes,
Anouk